Monday, August 9, 2010

Cerita 8 Ogos 2010...


 Kisah bermula bila aku menetapkan untuk jumpa "seseorg" semalam... "Pukul 8 siap2... kita kuar ar"... ye... bila aku siap.... x semena2... henpon aku menerima panggilan dari boss kt tmpat krje aku... aku kne dtg gak krje... pekerje kurang... mmg bengang betol... hnya lagi lima minit nk kuar... kne cancel temu janji aku ngn "seseorg" tu... sumpah hati aku bengang.... dah ar tu.... dapat plak msj dari "seseorg" tu yg dia rase sedikit kecewa... aku rasa semcm je time krje.... hmmm...

ye... mmg salah aku bila aku pndai menetap janji... 

dah nk hbis kerje... tibe2 otak aku bagai sinaran mmberi satu idea yg sgt cemerlang... akal aku mmberi cadang..."esok pagi2... kejut dia, ajak jogging ataw breakfast"... tp hati aku plak balas monolog dalaman tu... "Gile kau? aku krje smpai 3 4 pg... mne mngkin aku larat nk kuar rumah?".... fikiran plak menyahut " kalau teringin sgt atau rindu sgt.. apa salah berkorban sikit?"




Puas berkira-kira... aku pn ambik keputusan untuk overnight je smpai pg... lepas saje subuh... on the spot... aku col dia... ajak dia kuar breakfast... (satu krje gile aku kuar breakfast di pagi ahad)... xsngka plak dia ok je... 

Lepas je kitorg breakfast... aku tnye dia... "nk ke mana?" "ikut suka hati lah"... hmmm... 

Taman Batu Hampar atau nama komersial nya "Rock Garden" terletak di pinggir bandar Segamat jd tempat aku ngn dia lepak.... satu jam pusing2 taman bnyak cerita2 dan berbual kosong... sambil masing2 wat lawak ntah ape2... pg2 ahd lepak situ mmg best... ramai je org, fmily2 beriadah kt situ...

Bila dah agk lme aku lepak ngn dia... perbualan mula kepada ke arah "hubungan kami"... Hmmmm.. seriusly... jantung aku mcm nk gugup bila berbicara pasal bnde ni ngn dia... walaupun aku xpasti apa sebenarnya hubungan ni... agak2 "kawan bese" ke yg kuar ke taman... asyik kuar berdua je? hahahahaaa....

dan x semena-mena jugak lah api keberanian menyala dalam hati aku... lantas terucap ucapan...
"saya dah mula sayangkan awak"

Tengok muka dia merah padam..... heeeeeeeeeeeeeeeee....

Bila aku hantar dia blik rumah... aku dapat sekeping kad ucapan hasil kreativiti dia sendiri yg mmg dia dah wat khas untuk perjumpaan semalam (yg perjumpaan x jadi)... simple... isinya sgt mmbuat aku jdi gila... hmmm.... Alhamdulillah... harap hubungan kami berkekalan.... 


-------------apehal sipot ni jiwang semacam ni?---------------

2 comments:

TechUrMind said...

giler siput..spe awek 2??

Khuzrin Kamarudin said...

Hahahahhahahaaa..... ade ar kawan... seseorg yg sgt bertuah....