Tuesday, October 5, 2010

Dendam Rindu...

Saat sinar bulan menyelimut bumi...
Saat bintang berbalas kelip tak henti...
Saat sang embun menanti pagi...
Saat mereka meneroka alam mimpi...


Tapi aku masih termangu...
Hujung jendela aku berteleku..
Fikiran aku turut berlalu...
Mendayu lembut bersama sang bayu...


Lukisan sang kasih muncul di mata...
Seolah dia melirik sama...
Hulur tangan ku sambut mesra...
Berawanglah kami ke logamaya...


Alam ini kami cipta sendiri...
Bersulam halus si luhur hati...
Gurindam indah buat kami menari...
Irama cinta antara kami serasi...


Bila sang angin cemburukan aku...
Angin pun sapa deras ke  wajah aku...
Tersedarlah aku masih di situ...
Di hujung jendela masih berteleku...


Berpencak dengan sang hati tambah tak menentu...
Tanya sang hati "apakah kau rindu?"
Aku jawab sambil tersipu...
"Ya... Aku tersangat rindu"

=)
---Mood : Rindu sangat-sangat dengan kamu---

4 comments:

adwafarahin said...

ish same la tgh rindu rinduan nie..haihh

Khuzrin Kamarudin said...

Hahhahaaa.... rindu itu satu anugerah.... kita patut layan.... =)

adwafarahin said...

yeah layan kan ajer...=)

Khuzrin Kamarudin said...

Hmmm.... knp org merindu ye?