Thursday, August 18, 2011

Sipot Tengah Bengang!!

   Aku pun tak tahu nak describe benda alah bangang ni macamana... Tapi berkat sokongan moral pak cik selang dua buah rumah, dengan bantuan kameraman profesional yang diimport khas, Stelu dengan kamera henpon beliau, suasana permai indah, angin sepoi-sepoi bahasa menjengah pipi, sweater kuning pakai tanpa izin milik siapa entah, maka tercetuslah seni rakaman terulung masa kini...! Yeahaaa!!


   Menjadikan Cikgu Shida, Najwa Latiff, Moymoy Paloboy, mahupun Man Belon sebagai inspirasi, aku dicabar untuk menghasilkan entiti di bawah ini. Selepas berdebat tentang kejantanan, akhirnya lagu asal dari Mantera, Bengang menjadi pilihan.


   Malas aku nak mengarut panjang... Sila tonton dan sepak terajang skrin anda sendiri sekiranya bengang dengan video ini...









    Sekarang aku dah jadi seorang yang pantang dicabar.... Gggggrrrr...



Penaja bersama :






12 comments:

ct N honey said...

lokasi kat mana ni?

hana said...

haiyaa..
dah jahanam laptop ni aku pijak2..
haha..

Lea IsNaw! said...

hahahaahahahahahahahaha


*penat aku gelak

nice try
kekekekekeke~

Syazani Razak said...

mantap brader nie...=)

Anonymous said...

mantap abessss

Eiqa Pika said...

Macho habis.

CintaZulaikha said...

line cam sipot, tak dpt2 jugak nak tgk video tuh..aishh

Pyka Rahmat said...

hahah

cik rama-rama said...

ni dkt hutan uitm segamat tu ker??haha..

ni sore ko ker?? = ="

Nursyafiqah Yahya said...

hikhik... mula-mula cool je,.. masok pertengahan je,.. WOW!!!

Edy said...

bangsat!!!!

hampir putus nafas aku gelak weyh!!!


HAHAHAHAHAHAHAAAAA!

terbaek! aku afundi kau beb! hahahaa!

bighagenjo said...

GAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!