Tuesday, February 14, 2012

Ekspress : Femes...

Mahu femes? Popular? Dikenali ramai? Si gadis tak boleh tidur malam teringat anda? Si jejaka mahu berulang-kali ke tandas akibat anda? Mudah.


Gadis :


   Bertudung, wajah comel, figura badan, suara lunak, sebiji gitar satu kelebihan.


Jejaka :


   Dahi ada tanda hitam, sejemput janggut, wajah tampan, berserban, senyuman.




Mahu cuba? Semoga berjaya.



14 comments:

Anonymous said...

hehehe..
aku sokong..

meerul said...

hehehe..
aku sokong..

chemay said...

gitar sebijik + tudung.
dah boleh kalahkan najwa letippp.
pewwwiittt

kLiPKeRt@sPiNk said...

skang dah ade bintang u-tiub baru weh..
tasya manshahar...


ape cite klo sume nk femes care ekspress???

Wadi AR said...

gua nak jadi boleh tak? haha

faiz fakhirin said...

kdg pompuan xsuka sgt yang mcm tu broo...hehe

Nana said...

saye ada ciri2 itu sikit..cuma main gitar xpandai..huhu

sha my heart said...

wah, boleh cuba ni. haha~

wah, banyak blog awak ya. satu utk cerpen, satu utk sajak. bagus gila =)

sabry oppa said...

oppa follow sini...follow oppa balik okey... nice sgt blog ni... blog yg superb! entry yg sgt cool...
selamat berblogging.. Maju Jaye! hehehehe.. nice to meet you...

MaYa MustWany said...

hihihi..tul2..mkin bnyk muncul imej mcm tuh.hihihi

Aween Md Zahir said...

steroetype laa bila gadis + tudung + gitar. enough say.

ustad2 takpe,,mereka menyeru ke arah kebaikan.
patutnya lebih ramai imam muda ditampilkan :)

Ain Norainsyah said...

sinis! haha :P

wanabee said...

hahaha...tanjat maimun...
banyak isi tersirat tu..
haaa..nampak permainannya ....
beza lelaki jadi femes dengan gadis jadi femes ......

nice entry bro...just niceee :)
nasib guwa ni tidak secomel , figura seperti tin biskut , suara gagak hitam dan ada satu tong drum....

Eera Shera said...

sarcasm..i like ;)