Monday, February 13, 2012

Serakah...



AMARAN! : Sebelum korang cop aku macam-macam, aku nak bagitau, entri kali ini tak sesuai untuk budak-budak yang kapur kasut letak belakang peti ais, sterika baju malam-malam, ataupun berfikir siapa bakal jadi mangsa tiru kerja sekolah esok hari. Harap maklum. Kalau nak baca jugak, harap ada orang tua di sebelah.


Gambar tiada kena-mengena. Tapi siapa masih kenal ini siapa?



   Sharipudin begitu geram. Hatinya berkecamuk, remuk bercampur dendam. Telapak tangan dah ditumbuk. Telapak kaki dah ditumbuk. Tanah tempat dia bersembunyi pun ditumbuk. Cuma suaranya sahaja yang sengaja ditenggelamkan ketika dia menumbuk-numbuk. Nafasnya berdengus. Terasa sungguh sakit hatinya. Hasil dari kawannya, dia sedang mengintip. Mengintip adegan di luar fikiran dan jangkaannya.


"Ahhh! You! Sikit lagi ni! Ah! Ah!" Suara Johny perlahan tapi terkawal takut didengari orang. Henjutannya gagah.


"Emmmh!! More sayang. Give me more. Ahhhh!!" Suara Zarita agak nyaring. Namun tak tinggi. Cuma lebih sikit dari Johny. Tangannya erat memeluk pinggang Johny yang berada dikangkangannya.


"Yang, nak pancut mana ni?" Johny cuba bertanya.


"Dalam je sayang. Dalam! Ahhh!" Zarita begitu buas. Biarpun hanya beralas daunan kering, itu cukup beri empuk bagi mereka.


"Ok! Ahhhhh!"Serentak itu suara mereka berdua bergabung. Hayunan demi hayunan tiba-tiba terhenti. Mereka berdua mencari orgasme sebenarnya. Kepuasan.


   Tak lama kemudian Johny mengeluarkan penisnya dari vagina sempit milik Zarita. Ada sedikit lendiran keluar dari vagina itu ikut sekali penis Johny. Serta merta Johny berbaring di sebelah Zarita. Dia memeluk Zarita. Zarita sekadar merelakan. Dah lebih Johny dapat, sekadar peluk tiada masalah. Mata Zarita tak terkedit memandang pohon rendang yang memayungi ranjang mereka. Gelap. Hanya diterangi lampu-lamu malap taman rekreasi tersebut. Tapi cukup menerangkan syurga mereka.


"You puas?" Johny sengaja bertanya.


"Lebih dari puas. Batang you gagah." Zarita tak berselindung memuji. Johny kembang bangga. Sharipudin yang menyorok disebalik semak semakin tertampar mendengar kata-kata Zarita. Bekas kekasihnya dulu. Sebelum mereka berpisah seminggu lepas.


"Kenapa? Batang ex you dulu tak macam I? Sekali lagi Johny mahukan kepastian.


"Tak! Batang dia langsung tak sedap macam you punya." Zarita memuji lagi. Terus dia meramas-ramas penis Johny yang masih berlendir. Basah. Sharipudin di balik semak memegang penisnya.


"Lak'anat punya betina. Dia kata batang aku tak sedap. Dulu hari-hari mintak!" Sharipudin berkata dalam hatinya.


"Tahu tak. Rasa nak bawak balik je batang you. Hari-hari nak gunanya. Hikhikhik." Zarita gedik. Tangannya lincah meramas penis Johny.


"Eleh. Tetek you pun mantap. Rasa nak potong dua-dua, bawak balik. Buat bantal." Habis sahaja ayat itu, Johny terus melekatkan bibirnya ke dada kanan Zarita. Maka satu lagi pusingan bakal berlangsung. di balik kekabusan malam. Bunyi burung hantu langsung tak dihiraukan mereka berdua. Yang penting serakah harus dilampiaskan. Bertubi dan berkali.


*********


"KELETAK!" Sebatang kayu sebesar lengan John Cena WWE hinggap di kepala Johny yang sedang asyik 'menunggang' kuda. Dia terus rebah. Zarita bingkas bangun. Klimaks yang sedang dicari tiba-tiba diputuskan. Dia bingkas bangun dengan masih lagi bertelanjang. Belum apa-apa ;


"KELETAK!" Kayu yang berdarah milik Johny singgah pula di kepala Zarita. Zarita juga rebah.


*********


   Zarita dan Johny tersedar dari pengsan. Di kepala masing masih ada darah yang sudah hampir kering. Terasa kepala masing-masing agak berat. Masing-masing juga tidak berpakaian. Mereka terduduk dan terikat secara membelakang di sebatang tiang dalam sebuah rumah usang. Johny dan Zarita terasa cuak. Cemas. Entah di mana mereka berada. Mereka tak pasti.


"You! Kat mana kita ni?" Zarita bertanya Johny di belakangnya. Badannya terasa sangat sejuk akibat tak berpakaian.


"Mana I tau!" Johny tak pasti. Bingung.


"Tolong! Tolong!" Zarita cuba melaungkan suaranya sekuat mungkin. Biar ada orang tahu. Biar ada orang tolong.


"Tolong! Tolong!" Johny turut menjerit.


"Tolong apa lak'anat? Tolong apa?" Tiba-tiba Sharipudin muncul dari bahagian dapur rumah usang tersebut. Sebelah tangannya tergenggam erat sebilah pisau Rambo bergigi. Tajam. Berkilat. Macam baru diasah.


"Hah! Shah! Apa ni?" Lepaskan kitoranglah! Tolong!" Zarita menjerit. Tiada tanda mengharap kasihan.


"Jeritlah. Jerit. Biar senang orang dengar. Kan? Weh. Sini dalam kebun. Jauh dari jalan besar.Takkan ada siapa dengar." Sharipudin menerangkan. Biar mereka tahu di mana lokasi mereka berada.


"Kau nak apa sebenarnya Shah?" Johny bertanya. Dia cuba meronta melepaskan diri walaupun dia tahu itu usaha sia-sia. Ikatan tali tersebut sangat ketat. Seinci pun tangannya tak bergerak. Sharipudin terus pergi ke hadapan Johny.


"Kau ni kan. memang kawan tak guna tau tak? Kawan macam sial. Aku bukan main percaya dekat kau. Tapi ni kau buat kat aku?!"


"Bedebuk!" Sebiji penumbuk berkelajuan 132km/jam hinggap di pipi kanan Johny. Terasa agak beralih rahangnya. Johny hanya mampu mengaduh.


"Kau nak apa sebenarnya ni Shah? Kita dah tak ada apa-apa kan? Kau buat apa pun aku tak nak dekat kau." Zarita membentak.


"Diamlah! Aku nak buat korang puaslah. Tadi seronok tengok korang berdua tadi." Sharipudin mendapatkan tempatnya di sebalah Johny. Nafas Johny dah tak tentu arah. Peluhnya memercik.


"Tolong. Jangan apa-apakan aku." Johny cuba merayu.


"Rileks. Aku tak apa-apa." Shripudin mengeluarkan telefon bimbitnya. Dia terus membuka aplikasi video dan memainkan video bertajuk 'Maria Ozawa in Sin' dan ditunjukkan kepada Johny. Johny pelik. Namun dia turut melayan menonton video tersebut. Sedikit demi sedikit penisnya menegang.


"Tengok. Aku tak buat apa-apa kan?"Sharipudin tersenyum. Dia menarik sebuah kerusi dan meletakkan telefon bimbitnya agar dapat ditonton Johny. Penis Johny semakin menegang dek melihat aksi Maria Ozawa dalam telefon bimbit tersebut. Tiba-tiba Johny terkejut bila terasa penisnya dipegang Sharipudin.


"RIleks. Kita tengok je video ni,. Ok? Kau kan kawan aku. Mestilah aku nak tunjuk apa yang kau suka." Sharipudin meyakinkan. Tangannya laju mengocok-kocok penis Johny. Johny terasa sangat sedap. Matanya tajam mengahadap ke skrin telefon bimbit Sharipudin. Aksi video tersebut belum pernah dia tonton meskipun dah beribu bahan lucah yang dia tonton. Dia melayan penisnya dilancapkan.


"ZASSSS!!" Tiba-tiba sahaja, penis yang menegang itu dikerat laju oleh Sharipudin.


"AAAAAAAHHHHH!!!!" Suara jantan Johny keluar tanpa berselindung lagi. Jeritannya amat membingitkan. Seluruh ruang tamu ksong dan usang itu bergema. Darah memancut dan membuak-buak tanpa henti dari kangkangan Johny.


"Johny!!" Zarita yang terikat di belakang Johny tak dapat melihat apa yang berlaku hanya bertanya cemas.


"Rileks Ita. Balak kau tengah terpancut. Sedap sangat agaknya aku lancapkan. Sebab tu dia menjerit." Sharipudin. Jeritan Johny masih lantang.


"Kau buat apa Shah! Kau buat apa!" Zarita cemas. Sharipudin dah tak hiraukan pertanyaan bekas kekasihnya itu. Di bengang melihat Johny. Penis milik Johny yang digenggamnya diletak di lantai. Bibir Johny dikatupkan dengan tangan kuat-kuat. Diraik membuat muncung dan sekali lagi, pisau bergigi Rambo diletakkan di atas bibir dan ditarik laju-laju.


"ZASSSS!!" Dia ulas bibir milik Johny terpisah dari mulut Johny. Rompong. Hanya nampak gigi Johny merah di simbah darah mulutnya sendiri. Jeritannya lemah. Masih benyawa. Namun sudah di hujung. Di campak bibir tadi ke bawah. Dengan penuh nafsu amarah, pisau tersebut dicucuk-cucuk segenap tubuh Johny.


"Chuk! Chuk! Chuk! Chuk!" Tusukan demi tusukan. Baik di kepala, mata, pipi, leher, dada, perut. Semuanya menjadi santapan pisau tajam Sharipudin. Johny sudah tiada suara. Mungkin nyawa sudah terbang. Sharipudin puas. Dia beralih ke arah Zarita pula yang sudah keputihan mukanya. Mungkin sudah tiada darah mengalir.


"Jangan Shah. Jangan! Jangan. B! Dulu kan b sayang ayang. Takkan sekarang dah tak sayang?" Suara Zarita lemah. Cuba memancing simpati. Tangisannya menjadi. Dia serta-merta jadi takut sebaik melihat tangan dan baju Sharipudin penuh dengan darah. Tanpa dia meneka, dia tahu darah itu milik Johny.


"B? Kepala bapak kau babi!" Sejurus itu sekeping pelempang selebar pemukul ping-pong dan selaju smash Lee Chong Wei hinggap di pipi Zarita. Penuh dendam tamparan tersebut.


"Tadi kau cakap batang aku tak sedap? Tak besar? Sampai kau cari lelaki lain sebab batang?" Sharipudin tak puas hati.


"Bukan! Bukan! Ayang cuma sunyi. Sejak B kerja malam, ayang selalu tak dapat b. B. Jangan macam ni B. Please B. Tolong b. Tolong. Lepaskan ayang."


   Sharipudin bangun. Dia membuka zip seluarnya dan mengeluarkan penisnya. Bukan tak besar, sama sahaja dengan saiz Johny. Entah apa yang dikejarkan Zarita sampai mencari Johny. Penis tersebut benar-benar seinci dari kepala Zarita. Disuakan ke bibir Zarita.


"Hisap!" Matanya terjegil. Zarita takut. Dia terus menganga mulutnya dan menelan penis tersebut. Bersungguh Zarita kerana dia berharap Sharipudin akan melepaskannya sekirannya puas.


"Cukup!" Tak sampai 5 minit, Sharipudin menarik penisnya keluar dari mulut Zarita. Dia memakai seluarnya semula dan mencangkung di depan Zarita. Zarita bertambah panik. Nafasnya turun naik Dadanya yang memang mekar menjadi idaman lelaki bergetar. Mata Sharipudin tertancap tepat ke dada Zarita. Bukan tak pernah lidah dan bibirnya hinggap ke dada itu. Sudah berkali-kali suatu ketika dahulu. Tak lama kemudian Sharipudin menurunkan mulutnya melekap ke dada Zarita. Zarita mendengus sebaik dadanya dikerjakan. Dengusannya bercampur antara takut dan ghairah. Kepalanya terdongak ke atas menahan rasa. Dia tahu Sharipudin memang pandai dalam permainan mulut di dadanya.


"AAARRRGGGHHHH!!!" Tiba-tiba Zarita menjerit sekuat hati. Anak tekaknya seakan mahu keluar mengikut alunan suaranya. Buah dada kanannya terasa sangat pedih dan ngilu. Apa taknnya. Mata bilah pisau rambo bergigi milik Sharipudin sedang giat memotong dan melapah daging buah dadanya dari atas. Laju gerakan tangan Sharipudin. Zarita geleng kepala. Menjerit-jerit.


"ARRRGGGHHH!!! Berhenti! Jangan! Sakit!!! ARRRGGGHHH!!" Air mata dan air liur Zarita sama-sama keluar. Menahan kesakitan teramat sangat.


"SPLASH! Buah dada bersaiz 36 itu tertanggal dari badan Zarita dan sudah berada di tangan Sharipudin. Sharipudin tersenyum tanpa suara. Sementara suara Zarita masih nyaring. Sharipudin dapatkan pula buah dada kiri milik Zarita dan sekali lagi mata pisau menghiris dari pangkal atas dada. Zarita sudah hilang suara, badannya masih terangkat-angkat menahan sakit dan berperang dengan maut yang sudah sejengkal jauhnya.


"SPLASH! Sebaik buah dada kiri itu tertanggal, tubuh Zarita yang mengejang. Jatuh. Terus kaku. Keuda-dua buah dada Zarita sudah berada di tangan Sharipudin. Sekali lagi Sharipudin menyeringai. Melihat hasil kerjanya. Darah sudah membanjiri segenap lantai bersimen rumah tersebut.


   Sharipudin masih tak puas hati. Dia kangkangkan mayat Zarita. Terus sahaja dia benamkan hujung mata pisau miliknya itu tenggelam ke dalam vagina Zarita.


"SHHRRUUKKK!" Bunyi pisau berlaga dengan daging vagina. Sharipudin hiris ke dalam dan ke atas. Sehinggalah naik membelah ke rahim dan naik terus ke perut. Terburai segala isi perut milik Zarita jatuh ke lantai. Terus Shairpudin menarik keluar pisaunya.


   Perlahan-lahan dia membongkok mendapatkan penis milik Johny tadi. Dia capai dan membuka mulut mayat Zarita yang sedikit ternganga. Sharipudin terus menyumbatkan penis kaku ke dalam mulut Zarita. Kemudian dia pergi ke arah Johny. Buah dada milik Zarita di letakkan ke mulut Johny dan satu lagi di letakkan di peha Johny.


"Yang sorang suka batang yang ni. Yang sorang suka tetek yang ni. Dua-dua aku dah bagi. Selama-lamanya korang dapat dalam mulut apa yang korang nak! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!"


Ketawa Sharipudin tenggelam dalam bunyi-bunyi burung hantu yang bersahutan.






P/S : Terlalu lembut atau terlalu ekstrem? Tolong bagitau. Kot-kot aku boleh tajamkan lagi. Heee... Terimas. :) maaf terlalu panjang. Ghairah menaip. hohoo..







14 comments:

cik ziqa said...

pembunuhan kejam. takuttttt

Khuzrin Kamarudin said...

Cik Ziqa : Errr... kejam sangat kah? Heee...

Cik Cakula Cemekut Cekelat said...

2 robot power rangers kan..hehehe..

Emira Darmia said...

nama robot tu alpha kan...

setuju dgn cik ziqa, pembunuhan kejam...tp kenapa ada sedikit lucah??

HAdira Kifly said...

sangat tragis kematian mereka... Meremang tengkuk aku baca cerita ko ni sipot... huhu


hehh, best kan power rangers... hhehe

Lucifer said...

Mungkin, dari cara penulisan kau terlalu attached dengan tema seks dan erotisme, dan perlukan sesuatu yang segar.

Ini komen jujur saya.

hamizah afifah said...

terlalu 18sx bgi aku..tkut aku nk scroll bwah lgi...

#aku memang budak sek yg msih kapur kasut lagi, tpi letak kt blkng tv plasma tu.. = ="

Khuzrin Kamarudin said...

Cik Cakula : Yep. :)

Emira Darmia : Sedikit lucah? Hohoho.

HAdira Kifly : Tragis dan magis. Hoho..

Lucifer : Err.. Sifu. First time tulis benda-benda cenggini. Mungkin terlalu basi. Trimas :)

Hamizah : bagus! Jangan baca kalau anda budak-budak. :P Err.. belakang tv plasma? Tak ilang kasutnya? Hahhaa..

Lucifer said...

Bukan kata ia basi,

tapi cuba lari dari tema seks macam ni kalau berniat nak buat something extreme dengan penulisan, supaya imej seks itu tidak terlalu kuat.

Khuzrin Kamarudin said...

Baik. Baik. Tapi tema seks, cemburu, amarah paling besar untuk ramai orang fikirkan.

Aku perlukan lagi kuasa berimaginasi. Mohon tunjuk ajar. :)

Julian Jack Isyraq said...

fuyooo... boleh masuk kat FiXi ni... hahaha..

Aini Azman said...

weiiii gileee laaaa.....
aku takot nak baca betol2,.aku men lompat je ni baca..
asal kejam sgt doe,.ahahaha

Aween Md Zahir said...

polis ! kasi tangkap ini orang,dia suda bunuh 2 orang maa..

Anonymous said...

Aku rasa shah tu patut jumpa pakar psikologi. Hahaha. Jalan cerita yang menarik. 4 tahun dah berlalu. Bahahahaha