Monday, August 13, 2012

Dua Tahun Sudah...

   Setelah dua tahun berkecimpung dalam dunia penulisan alam maya ni, takde apa rasanya yang boleh dibanggakan. Kecuali sisa-sisa perjuangan yang masih melekat, yang sudi menjadi nadi penggerak untuk aku terus berbakti dalam dunia penulisan.

   Berbakti? Kejadahan apa aku berbakti. Takde rasanya. Takde pingat macam Shah Rukh Khan dapat, Macam Siti dapat. Macam Rajgopal dapat. Takde.

   Macam sia-sia bukan dua tahun aku menulis? Macam bangang kan? Macam bodohkan?

   Tapi...

   "Satu perkara itu akan dikatakan bodoh oleh mereka yang tak pernah mencuba dan tak tahu menghargai, sementara si pencuba takkan rasa menyesal atas apa dilakukan."

   "Jangan menyesal atas apa yang dilakukan, tapi menyesal atas apa yang tak pernah dilakukan."

   **********

   "-Dahlah pemalas nak update entri! Sekali update macamni gayanya? Tak inzal langsung! Rejek! Tak nak baca blog kau lagi. Baik baca Fakku.net!-"

   "Pergi jahanam! Lalalalala~~~"

   *********

P/s : Blog saya sudah berusia dua tahun lamanya. 8/8/2010 ianya dilahirkan, dan kini sudah banyak blog ini belajar. Tapi sebenarnya masih banyak lagi perlu diselusuri. Sekian terima kasih. Terima kasih kepada yang sudi memberi sokongan padu. Itu je. Babai. :D

P/s lagi : Untuk dialog sewaktu aku ditemuramah wakil majalah masa ulang tahun pertama dahulu boleh baca di sini -----> Temu Bual Esklusif Sempena...