Monday, July 18, 2011

Teater Pentas Realiti : Berahi Tapi... Islam katanya...

   Surihani dan Sharipudin memandang pusingan kipas tahap lima yang tergantung di atas syiling. kelajuan kipas tersebut langsung tak dapat mendinginkan kehangatan tubuh mereka berdua yang sedang basah dihanyut dan ditenggelam kuyupnya peluh mereka. Tiada suara keluar dari mulut mereka berdua. Senyap. Mungkin degupan jantung masing-masing lebih kuat mengatasi nafas mereka berdua itu.


   Surihani masih ligat memikirkan segala-gala yang berlaku lebih kurang satu jam yang lepas. Masih laju memorinya mengimbas kembali. Bagaimana Sharipudin membawanya naik ke dalam hotel kos rendah ini untuk satu malam.


   Bagaimana suara-suara lembut Sharipudin menerjah ke halwa telinga Surihani dan menumbangkannya ke atas tilam yang memang tersedia khas dalam hotel murah tersebut. Satu persatu kucupan hinggap ke pipi Surihani. Satu persatu juga tudung dan pakaian yang sepatutnya membataskan aurat antaranya dan Sharipudin terdedah dan menjadi santapan mata jahat Sharipudin. Liar pandangan Sharipudin menjamah setiap inci tubuh Surihani. Galak dan ada unsur geram pandangannya itu.


   Kemudian tangan dan mulut Sharipudin menggantikan matanya yang dari tadi bertugas. Lembut dan erotik sentuhan yang dilakukan Sharipudin membuatkan Surihani terleka dan terlena. Bermula bibir Sharipudin melumat bibir mungil Surihani. Puas merasa sup lidah, Sharipudin menjamah pula gulai leher yang memang menjadi idaman lelaki-lelaki sekampus Surihani.


   Lencun leher Surihani, berpindah ke bawah... dan ke bawah... dan ke bawah sehinggalah ke aksi memasukkan tongkat adam Sharipudin ke dalam telaga larangan Surihani.


   Sharipudin puas... Begitu juga Surihani. Yang pasti sekiranya ada mana-mana lelaki tau berkenaan peristiwa berdarah tersebut, pasti Surihani bukan lagi menjadi bahan lelaki membuang anak di dinding-dinding bilik air. Pasti mereka tidak mahukan sebiji kelapa yang sudah pun di tebuk tupai.


"U... U janji nak nikah dengan I kan?" Surihani cuba mencatus suasana dengan mencari sebuah kepastian.


"I janji sayang...." Sharipudin memberi kata-kata kepuasan kepada Surihani.


"Betul ni sayang? Janji?"


"Betul sayang... Insya-Allah hubungan kita ni dapat berkat orang tua dan diredhai Allah kan sayang? Nanti I meminang U ye sayang? Insya-Allah." Kata-kata Sharipudin berhenti setakat itu tapi tangannya pula bekerja singgah ke dada Surihani. Surihani pasrah dan faham bahawa Sharipudin mahu mara ke pusingan seterusnya.


  Seraya itu hujan renyai-renyai menenggelamkan desah Surihani sedang asyik ditusuk. Bukti hubungan cinta mendapat berkat katanya....


   Oh ya... Ada iblis sedang berpesta menyaksikan tumpasnya satu lagi anak adam dan hawa....









7 comments:

fara aieda said...

cite baru ke nie pot?

Khuzrin Kamarudin said...

bukanlah... kan namanya teater pentas realiti... aku cuma tulis apa aku fikir je... hahhahaa....

ïêmå å¢klê§ said...

semoga kita dijauhkan dari menjadi mangsa hasutan syaitan..

cik rama-rama said...

eh..aku cari keyword nak wat gulai tdy..sini pula tercamapk..hahaha... oke kidding.. = ="

semoga mereka berkhawin...

(ahh..serius, aku mmg x pndi komen ayt sastera.. :P, tu jer komen terbaik aku) ^ ^"

melle amir said...

ada logiknya

CintaZulaikha said...

humm..kekadang mmg ada btolnya...

Anonymous said...

pandai pulak ingat allah tu..